Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrej blábol, začíná to nozdrami u lososů a končí bůhvíkde RvRvRv

2 2
možnosti
MJ

Vzít lidem mobily, to je jako vyrvat jim srdce z těla...:-)

Je to na nás, v nějakou změnu moc nevěřím. Řada lidí ani nevěří, že ubývá voda. Když otočí kohoutkem, tak přece teče.

Dobrý blog.

2 0
možnosti
Foto

Návykovost drog, je třeba se léčit.

0 0
možnosti
MB

Opravdu nejsem žádný Ekolog - Nicméně již jsem na pochybách kdo více škodil, zda Komunisté, nebo současnost ...?

Rudé kožce chápu - Zničení krajiny, jako vid větších lánů. To jsem netušil, že na další ničení -budou přidělovány dokonce Dotace! Velké lány jsou ještě většími + osázeny nesmyslnou plodinou + chemizovány + jed do říčních toků + beton na další plochy. K tomu přenos signálů + příměsi do pohonných hmot. Vše se děje Sofistikovaně , v mocných rozpočtech = Příroda nám to dlouze říká sama - Nic neslyšíme! Až zmizne přiblblý hmyz - mizí a mizne pták. Až zmizne prostá Včela - Zmizneme i my! Před tím všem, je třeba si stihnout přidělit Dotace!Já to Opravdu nechápu ! ... :-)

6 0
možnosti
Foto

Velmi závažný problém!To mě nenapadlo, že komunikační bezdrátová elektronika může být až tak škodlivá. V 90.letech, kdy se začal rozmáhat mobilní telefon, jsem ale zároveň začal pociťovat, že s velkým nárůstem této komunikace mohou narůstat i dosud neznámé problémy. A je to tady! Všude zesilovače pro mobily a milióny mobilů v permanentním provozu. A hmyzu a ptáků dramaticky ubývá!

Měl jsem k mobilním telefonům od samého počátku jakýsi podvědomý odpor, proto jsem si jej nikdy nekoupil a také již nikdy nekoupím. Mám pevnou linku a ta mi úplně stačí. Také nemusím být stále na příjmu, kudy chodím.:-)

Zahoďte mobily a zachraťe sami sebe a přírodu!

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi. Co by ale lidé neudělali - pro peníze - a pro své pohodlí... Rv:-(

1 0
možnosti

:-/

A jdu si koupit alobal. Tak metr, metr a půl by mohlo na čepici a suspenzor stačit, ne?

1 0
možnosti

Uf, to jsou ale věci. Jen si myslím, že jste mohl být trošku stručnější, protože tohle budeme číst většinou my laici, pro který je to asi už moc složitý.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 152
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Sem tam jsou některé skutečnosti v rozporu se selským rozumem a je dobré hledat někoho, kdo má stejný názor.

Seznam rubrik